Blogia
Hellsex

Android Sports žanri on-line podnaslov Igra o pridobivanju Fit! legit metoda hack mod bluestacks Fit the Fat 2

Fit the Fat 2 hack

 

 

Uporabniške ocene = 4,3 / 5 zvezdic
language = angleščina
različica = 1.4.3
Ustvarjalci te igre so res dobri pri izdelavi iger! Iskal sem "zasvojenostne igre" v App Storeu, ko sem se ustavil, sem se pomikal in pomikal. Igra me je ujela. Bil je velik debel človek! Všeč mi je vadba in igre debelih ljudi! Tako zasvoji! Obožujem to! To ni zabavno, ko moraš čakati na spanje, vendar obstajajo napitki! Ko stopite navzgor, dobite nove dejavnosti in obleke! Na ravni aktivnosti in vadb se lahko tudi povišate! Zaradi te igre ne morem za sekundo umakniti oči s telefona! Še posebej zato, ker, ko sem jo prenesel, sem bil na izletu, tako da je bil odličen za mene !!! Zelo sem obseden s to neverjetno in neverjetno aplikacijo in mislim, da boste tudi vi. To je igra, ki jo igram vsak dan in je popolna, če želite delati, kot da je vaš pravi prijatelj in se pretvarjati, da dejansko pomaga resnični osebi, ki je vaš prijatelj, da postane suh! Želim si, da bi bila ženska, ampak to je v redu! Hvala, ker ste prebrali moje ustvarjalce in sodelavce! Uživajte v aplikaciji!
Všeč mi je = 7979 Glasov
avtor = PET BITS, INC
Sinopsis = Naš prijatelj ljubi jedo. Vaja? Eh ... ne toliko. In kot lahko vidite, je malo, dobro ... prekomerno telesno težo. Pravzaprav je 507 funtov

 

0 comentarios